HD 2. del, Marketing Management
Hold

Strategisk Brand Management

På uddannelsen lærer du at planlægge og lede arbejdet med salg og markedsføring på strategisk og taktisk niveau.

Du bliver kvalificeret til at varetage ledende stillinger i private og offentlige virksomheders marketings- og afsætningsfunktioner.

Uddannelsen henvender sig til dig, som har erhvervserfaring inden for det økonomiske felt og ønsker yderligere teoretiske og metodiske redskaber inden for strategisk salg og marketing.

Holdinformation

Startdato: 03/09/2025
Slutdato:
31/12/2025
Optagelsesfrist:
28/08/2025
Afholdelsesform:
Aftenundervisning
Hjemmeside:
Kontaktinformation: Copenhagen Business School - Handelshøjskolen (CBS Handelshøjs)
hdtilmelding@cbs.dk
Undervisningen foregår: Copenhagen Business School
Solbjerg Plads 3
2000 Frederiksberg
Pris:
6 575.00
Tilmeldingsblanket:
Ingen tilmeldingsblanket

Beskrivelse

En virksomhed står og falder med brandet
Branding er i en hastig forandring fra at have fokus på produktkendskab og kundebehov til også at inkludere samfundsrelevans, socialt ansvar og værdi for omverdenen. På kurset bliver du introduceret til alle aspekterne inden for branding – både de akademiske teorier og det praktiske ledelsesmæssige niveau.

Du får også mulighed for at sammenligne din egen virksomheds branding med konkurrenternes tilgang og vurdere, om I kan vælge en anden og mere værdifuld strategi. Og vi behandler hvordan brandet kan styres i både en national og en international kontekst. Med kurset kvalificerer du dig til en række job inden for styring af virksomhedens omdømme – både nationalt og globalt.

Uddannelsessteder