Du lærer at opsætte og gennemføre kampagner på udvalgte platforme med afsæt i relevante metoder og redskaber. Du får også forståelse for regler og politikker inden for annoncering.
Du lærer fx at:
- Vælge relevante kampagnestrategier
- Producere indhold til platforme
- Formidle kampagneresultater til samarbejdspartnere og brugere
- Udtænke og udarbejde annoncer
- Vurdere virksomheders markedsføringsmæssige udfordringer og potentialer
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Erhvervsakademi Aarhus (eaaa.dk)
- Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (cphbusiness.dk)
- Erhvervsakademi Dania (eadania.dk)
- Erhvervsakademi Kolding, IBA (iba.dk)
- Erhvervsakademi MidtVest (eamv.dk)
- Erhvervsakademi SydVest (smartacademy.dk)
- Københavns Erhvervsakademi (kea.dk)
- UCN (ucn.dk)
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole (ucl.dk)
- Zealand - Sjællands Erhvervsakademi (zealand.dk)
Desuden online hos SmartLearning (smartlearning.dk)
Værd at vide
Modulet er valgfrit på akademiuddannelsen i salg og markedsføring, men kan evt. indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal evt. med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.