Gennem undervisningen får du færdigheder i strategisk kundeforståelse og værdiskabelse, styring og udvikling og behandling af leads (kundeemner),
Du arbejder med:
- Forretningsforståelse med udgangspunkt i værdikæden
- Situationsanalyse, strategisk kundeforståelse og værdiskabelse
- Key account management, relationssalg og CRM
- Projektsalg
- Risikostyring i salget
- Salg gennem netværk og sociale medier
- Lead management og pipeline management
- Forhandling
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Erhvervsakademi Aarhus (eaaa.dk)
- Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (cphbusiness.dk)
- Erhvervsakademi Dania (eadania.dk)
- Erhvervsakademi Kolding, IBA (iba.dk)
- Erhvervsakademi MidtVest (eamv.dk)
- Erhvervsakademi SydVest (smartacademy.dk)
- Københavns Erhvervsakademi (kea.dk)
- UCN (ucn.dk)
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole (ucl.dk)
- Zealand - Sjællands Erhvervsakademi (zealand.dk)
Desuden online hos SmartLearning (smartlearning.dk)
Værd at vide
Modulet er valgfrit på akademiuddannelsen i salg og markedsføring, men kan evt. indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.