Du arbejder med planlægning, vurdering og gennemførelse af både nationale og internationale markedsføringsaktiviteter, fagligt og tværfagligt samarbejde, forhandlingsprocessens faser samt tværkulturelle markedsføringsudfordringer.
Modulet omfatter:
- Grundlæggende markedsføringsplanlægning og implementering
- Forhandlingskommunikation og -teknik
- Kultur
- Lovgivning, aftaleret, markedsføringsloven og introduktion til e-handelsret
- Metoder
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Erhvervsakademi Aarhus (eaaa.dk)
- Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (cphbusiness.dk)
- Erhvervsakademi Dania (eadania.dk)
- Erhvervsakademi Kolding, IBA (iba.dk)
- Erhvervsakademi MidtVest (eamv.dk)
- Erhvervsakademi SydVest (smartacademy.dk)
- Københavns Erhvervsakademi (kea.dk)
- UCN (ucn.dk)
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole (ucl.dk)
- Zealand - Sjællands Erhvervsakademi (zealand.dk)
Desuden online hos SmartLearning (smartlearning.dk)
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i salg og markedsføring, men kan evt. indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.