Uddannelsen henvender sig til sikkerhedsvagter.
Kursus
Kundeservice og kommunikation for vagter
Deltageren kender betydningen af god kundeservice for en virksomhed i vagtbranchen, og kan differentiere sit kropssprog, sprog og attitude i forhold til forskellige vagtrelaterede opgaver og situationer.
Fakta
- Navn:
- Kundeservice og kommunikation for vagter
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 1 dag
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2295
- Fagkode:
- 49688-
-
Mål
Efter endt uddannelse har deltageren kendskab til:I forbindelse med kommunikationat føre god kommunikation med forskellige kundetyperI forbindelse med kundeserviceat udvise god kundeservicebetydningen af god kundeservice i en vagtvirksomhedat tilpasse sit kropssprog, sprog og sin attitude til forskellige - opgaver - situationer