Arbejdsmarkedsuddannelsen er rettet mod allerede fungerende vinduespudsere, kommende vinduespudsere samt rengøringsassistenter, der ønsker at udbygge deres kompetencer med vinduespudsning.
Kursus
Kundeservice ved vinduespudsning
Deltageren forstår hvilke faktorer der spiller ind for at kunne yde en direkte og indirekte god kundeservice i vinduespudsningsarbejdet. Deltageren kan navigere i den mangeartede kundeadfærd og ud fra viden om denne, levere en målrettet god kundeservice.
Fakta
- Navn:
- Kundeservice ved vinduespudsning
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 1 dag
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2679
- Fagkode:
- 22036-
-
Mål
Efter endt uddannelse kan deltageren:I forbindelse med kundeservice ved vinduespudsning-forstå værdien og vigtigheden af god kundeservice -forstå egen indflydelse på kundens oplevede kundeservice-anvende servicebegrebet ved den direkte og indirekte kontakt med kunderne -anvende viden om forskellig kundeadfærd-udøve forskellig kundeservice ud fra forskellig kundeadfærd-udvise situationsfornemmelse over for kunder, brugere og kolleger via psykologiske virkemidler.