Kurset retter sig mod ikke-faglærte, som har erfaringer med at arbejde i receptioner på hoteller og konferencecentre.
Kursus
Servicepakker: Hotel og konferencecenter
Med kurset opnår du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at udvikle og sælge servicepakker, som er målrettet forskellige gæstetyper.
Fakta
- Navn:
- Servicepakker: Hotel og konferencecenter
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 2,0 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2279
- Fagkode:
- 20815-
-
Mål
Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At beskrive, hvad begrebet "Servicepakke" dækker over og hvad servicepakker på hoteller og konferencecentre typisk indeholder.- At beskrive og forklare forskellen mellem forskellige gæstetyper og deres forventninger og behov.- At beskrive hvordan servicepakker skaber værdi for både gæst og hotel/konferencecenterPå baggrund af denne viden opnår du færdighed i:- At udvikle og sælge servicepakker, som er målrettet forskellige gæstetyper.- At kunne prissætte servicepakker