Uddannelsen henvender sig til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning
Kursus
Receptionens innovative serviceydelser
Uddannelsen er for erfarne medarbejdere i receptioner, som ønsker ny inspiration og værktøjer inden for udvikling af innovative serviceydelser. Uddannelsen giver kompetence til at udvikle serviceprodukter i tråd med virksomhedens brand ud fra viden om serviceydelser, virksomhedens gæster, værtskab, gæstebetjening og gæstepsykologi.
Fakta
- Navn:
- Receptionens innovative serviceydelser
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 2,0 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2279
- Fagkode:
- 48009-
-
Mål
Deltageren kan anvende viden om virksomhedens gæster og gæstesegmentering til at udvikle nye produkter og serviceydelser inden for hotel og restaurant, der er i overensstemmelse med virksomhedens kendetegn. Deltagen kan videreudvikle virksomhedens eksisterende produkter og serviceydelser i takt med udviklingen og gæsternes forventninger. Deltageren kan anvende viden om serviceydelser, gæstebetjening, gæstepsykologi og værtskab til at målrette udviklingen af virksomhedens produkter og serviceydelser inden for hotel og restaurant til den enkelte gæst.