Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.
Kursus
Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
Du kan anvende personlig kommunikation både skriftligt og mundligt, så gæsten føler sig velkommen. Yderligere kan du optræde præsentabelt, professionelt og imødekommende over for gæstens behov og ønsker.
Fakta
- Navn:
- Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 2 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2279
- Fagkode:
- 48872-
-
Mål
- Du kan anvende personlig kommunikation der har til formål at få gæsten til at føle sig velkommen.- Du kan anvende skriftlig kommunikation der har til formål, at få gæsten til at føle sig velkommen og få en god oplevelse.- Du kan anvende kommunikation til at afdække gæstens behov, ønsker og forventninger.- Du kan optræde præsentabel, professionel og imødekommende.- Du kan udvise diskretion og høflighed som del af den professionelle gæstebetjening.