Kursus

Kunderådgivning i rejsebranchen - Outgoing

Efter kurset kan du rådgive kunder om ferie- og forretningsrejser til destinationer uden for Danmark med afsæt i viden om og forståelse for kunderejsen som koncept. Du får indsigt i, hvordan din egen viden om fremtidige tendenser, herunder fx bæredygtighed i rejsebranchen, holdes opdateret.

Fakta

Navn:
Kunderådgivning i rejsebranchen - Outgoing
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
2,0 dage
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2789
Fagkode:
20906-

-

Målgruppe

Kurset retter sig mod faglært og ufaglært salgs- og frontpersonale, der informerer og rådgiver kunder om rejsemål på det globale marked.

Mål

Deltageren opnår viden om og forståelse for kunderejsen som koncept og kan dermed rådgive kunder om ferie- og forretningsrejser til destinationer uden for Danmark.Deltageren får kendskab til, hvad der er relevant indhold om destinationen ved de kontaktpunkter, som kunden har med rejsebranchens aktører i løbet af kunderejsen.Deltageren opnår viden om, hvilke kontaktpunkter i kunderejsen, der kan optimeres/udvikles og forbedres for at sikre kundetilfredshed før, under og efter købet samt fastholdelse af kunden. Deltageren får indsigt i, hvordan egen viden om fremtidige tendenser, herunder fx bæredygtighed i rejsebranchen, opdateres løbende.

Varighed

2,0 dage

Prøve

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

Økonomi

De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.

Se Økonomi under AMU.