Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med kundebetjening i relation til salg og service.
Kursus
Konceptanvendelse i handelsvirksomheden
Efter uddannelsen kan deltageren anvende principper bag udformning og opbygning af virksomhedskoncepter, herunder udlede formål, styrker og svagheder, som grundlag for konceptanvendelse i forhold til salg- og kundeservice i handelsvirksomheder.
Fakta
- Navn:
- Konceptanvendelse i handelsvirksomheden
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 2,0 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2897
- Fagkode:
- 47197-
Mål
Deltageren kan med udgangspunkt i kendskab til generelle principper bag virksomhedskoncepter, herunder koncepternes opbygning, virkemidler, styrker og svagheder, handle herudfra i forbindelse med udførelsen af egen jobfunktion i handelsvirksomheden i forhold til fx at yde god kundeservice, kunne handle hensigtsmæssigt i forhold til reklamationer eller udføre målrettet salgsarbejde.
Kvalifikationsniveau
Kurserne er placeret på niveau 4 i den danske kvalifikationsramme for livslang læring. Kvalifikationsrammen går fra niveau 1-8 og definerer det forventede udbytte af undervisningen. Læs mere om Kvalifikationsniveau for voksenuddannelser