Undervisningen omfatter følgende emner:
- Drift
- Service management
- Kundesupport og service
- Organisering af supportarbejdet, herunder hvordan kommunikationen til kunder foregår
- Planlægning og organisering af kommunikation
- Beskrivelse af it-processer ved hjælp af ITIL
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Copenhagen Business Academy
- Erhvervsakademi Dania
- Erhvervsakademi Kolding, IBA
- Erhvervsakademi MidtVest
- Erhvervsakademi SydVest
- Erhvervsakademi Aarhus
- Københavns Erhvervsakademi
- Professionshøjskolen University College Nordjylland
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
- Zealand Sjællands Erhvervsakademi
Desuden online hos SmartLearning.
Eksamen
Modulet afsluttes med en mundtlig prøve kombineret med et praktisk produkt og en skriftlig opgave.
Værd at vide
Modulet er valgfrit på akademiuddannelsen i informationsteknologi, men kan evt. indgå som valgmodul i andre akademiuddannelser. Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse. Se oversigt over fag på akademiuddannelserne.