På modulet lærer du at producere og levere oplevelser og events ledsaget af god service.
Undervisningen har fokus på at:
- skabe oplevelser i en servicevirksomhed
- kortlægge, vurdere og forbedre kunderejsen og -oplevelsen
- optræde som vært i en kommerciel kontekst
- kende forskel på begreberne kunder vs. gæster
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Copenhagen Business Academy (cphbusiness.dk)
- Erhvervsakademi Dania (eadania.dk)
- Erhvervsakademi MidtVest (eamv.dk)
- Erhvervsakademi SydVest (smartacademy.dk)
- Erhvervsakademi Aarhus (eaaa.dk)
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i service og oplevelser, men kan evt. indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.