Modulet tager udgangspunkt i operationelle teorier og værktøjer, og du lærer at opbygge relationer til kunder og medarbejdere samt at opbygge partnerskaber.
Du bliver i stand til at analysere, designe, implementere og evaluere projekter, hvis mål er at forøge værdien af en vare, et brand eller en virksomhed.
Du lærer at:
- anvende centrale metoder og redskaber inden for oplevelsesøkonomi
- vurdere praksisnære problemstillinger og at opstille og udvælge løsningsmuligheder
- formidle praksisnære problemstillinger og løsningsmuligheder til samarbejdspartnere og brugere i oplevelseserhvervet
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i service og oplevelser, men kan evt. indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.