Du lærer at arbejde strategisk med indførelse af oplevelsesbaseret forretningsudvikling samt at vurdere relevante ledelsesstrategiske værktøjer i forbindelse med planlægningen af en organisationsændring i oplevelsesøkonomien.
Undervisningen indeholder bl.a.:
- Strategiske værktøjer til indførelse af oplevelsesledelse
- Relationsledelse – CRM og kundeorienteret ledelse
- Nye serviceudfordringer
- Coaching som ledelsesværktøj
- Forskellige former for ledelse: selvledelse, innovationsledelse og forandringsledelse
- Corporate Social Responsibility (CSR)
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
Værd at vide
Modulet er valgfrit på akademiuddannelsen i service og oplevelser, men kan evt. indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.