Du arbejder med parametre som produkt, pris, markedsføring og platform – under et kaldet for marketingmix, der benyttes af virksomheder til at målrette deres samlede produkt og indsats specifikt mod deres målgruppe.
Emner i undervisningen:
- Købsadfærd og kunderejsen
- Oplevelsesanalyse
- Segmentering og målgruppevalg
- Konkurrentanalyse
- Oplevelsesvirksomhedens handlingsparametre
- Marketingplan
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i service og oplevelser, men kan evt. indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.