Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med eller planlægger at arbejde med salg via digitale medier.
Kursus
Sociale medier som salgskanal
Efter kurset kan du planlægge og optimere salgsindsatser via sociale medier. Du kan derudover indsamle og anvende relevant data for løbende optimering af salgsfremmende indsatser via sociale medier.
Fakta
- Navn:
- Sociale medier som salgskanal
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 2,0 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2265
- Fagkode:
- 49827-
-
Mål
Deltageren kan gennem kendskab til de mest anvendte sociale medier planlægge og udføre salgsfremmende aktiviteter rettet imod specifikke forbrugere. Deltageren kan anvende sociale medier som salgskanal og har en forståelse for de forskellige muligheder som sociale medier tilbyder. Derudover kan deltageren indsamle og anvende relevant data, der kan bidrage til virksomhedens salgsfremmende indsats på de sociale medier.