Kursus

Omnichannel

Efter kurset kan du bruge omnichannel til at optimere jeres kundeservice igennem dataopsamling, automatisering og personalisering. Du kan derudover optimere arbejdsgange for kundeservicemedarbejdere og bruge den indsamlede data til at optimere på kunderejsen og understøtte salgsindsatser.

Fakta

Navn:
Omnichannel
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
2,0 dage
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2265
Fagkode:
49805-

-

Målgruppe

Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital kundeservice og salg eller i fremtiden skal arbejde med digital kundeservice og salg på tværs af kanaler.

Mål

Deltageren kan ved hjælp af en omnichannel strategi arbejde med kundeoplevelsen for at skabe en målrettet salgsindsats. Deltageren kan tilrettelægge effektive arbejdsgange for medarbejdere, der for kunden resulterer i en sammenhængende oplevelse af brandet. Endvidere kan deltageren tilrettelægge en sammenhængende effektiv service og kommunikation over for kunden.

Varighed

2,0 dage

Prøve

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

Økonomi

De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.

Se Økonomi under AMU.