Modulet giver dig viden om de vigtigste teorier og metoder inden for branding og brandingstrategi – og om deres praktiske anvendelse. Du får også indsigt i teorien bag anvendelsen af brandingkarakterer.
Bl.a. får du forudsætninger for at:
- anvende metoder og værktøj til at designe en karakter samt delelementer og brandværdier
- udarbejde en strategi og kampagne, der bygger på en brandkarakter
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Copenhagen Business Academy (cphbusiness.dk)
- Erhvervsakademi Dania (eadania.dk)
- Erhvervsakademi Kolding, IBA (iba.dk)
- Erhvervsakademi MidtVest (eamv.dk)
- Erhvervsakademi SydVest (smartacademy.dk)
- Erhvervsakademi Aarhus (eaaa.dk)
- Københavns Erhvervsakademi (kea.dk)
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole (ucl.dk)
- UCN (ucn.dk)
- Zealand - Sjællands Erhvervsakademi (zealand.dk)
Desuden online hos SmartLearning (smartlearning.dk)
Værd at vide
Branding i praksis er valgfrit på akademiuddannelsen i kommunikation og formidling, men kan evt. også indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.