Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsbutikker.
Kursus
Dialogbaseret markedsføring
Efter kurset kan du indsamle gyldig og pålidelig data om målgrupper og planlægge en markedsføringsaktivitet i overensstemmelse hermed. Du kan gennemføre markedsføringsaktiviteten og evaluere på den efterfølgende.
Fakta
- Navn:
- Dialogbaseret markedsføring
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 3,0 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2265
- Fagkode:
- 49321-
-
Mål
Deltageren kan, via viden om gyldig og pålidelig dataindsamling omkring målgruppen, indsamle og bearbejde data med henblik på at udarbejde en 1 til 1 (one2one) markedsføringsaktivitet. Deltageren kan udarbejde forslag til markedsføring af en udvalgt aktivitet, der henvender sig til et bestemt segment - målrettet segmentets behov og relationer. Deltageren kan gennemføre markedsføringsaktiviteten under hensyntagen til gældende love og regler inden for området Direct Marketing.Deltageren kan undersøge effekten af både online og offline markedsføringskampagner og på basis heraf justere den pågældende markedsføringsaktivitet.