Modulet tager udgangspunkt i operationelle teorier værktøjer, og du lærer at opbygge relationer til kunder og medarbejdere og at opbygge partnerskaber.
Du bliver i stand til at analysere, designe, implementere og evaluere projekter, der har som mål at forøge værdien af en vare, et brand eller en virksomhed.
Du lærer at:
- anvende centrale metoder og redskaber inden for oplevelsesøkonomi
- vurdere praksisnære problemstillinger inden for oplevelsesøkonomi og at opstille og udvælge løsningsmuligheder
- formidle praksisnære problemstillinger og løsningsmuligheder til samarbejdspartnere og brugere i oplevelseserhvervet
Undervisningen
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Uddannelsessteder
Modulet kan udbydes af:
- Copenhagen Business Academy i København
- Erhvervsakademi Dania i Randers
- Erhvervsakademi MidtVest i Herning
- Erhvervsakademi SydVest i Esbjerg
- Erhvervsakademi Aarhus
Desuden online hos SmartLearning.
Eksamen
Skriftligt afgangsprojekt med mundtligt forsvar.
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i oplevelsesøkonomi, men kan evt. indgå som valgmodul i andre akademiuddannelser. Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse. Se oversigt over fag på akademiuddannelserne.